zaterdag 26 mei 2012
sporters maken
kreeg vandaag n.a.v een opdracht van de lln in mijn stageklas het idee dat we de lln ook figuren uit ijzerdraad of pijpenragers kunnen laten buigen, die ze dan aankleden met papier of stof. dan kunnen ze die steeds een stukje verbuigen om de beweging te realiseren, en hoeft er niet gewerkt te worden met losse papieren ledematen die weg kunnen vliegen, met alle frustraties van dien.Idee?
de kunnen dan wellicht zelf ook op het idee komen dat ze de 3D vorm van de poppetjes kunnen benutten voor het diepte effect.
Eerste pva
Hier ons eerste PVA zoals we dat donderdag op school gemaakt hadden.
Aangezien we daarna besloten hebben ons oorspronkelijke idee niet zoals bedacht uit te gaan voeren moet het pva natuurlijk aangepast gaan worden.
(Hieronder de tekst van het PVA)
Beeldend probleem: hoe creëer je diepte en beweging in de animatie.
Tijdsplanning:
Groepsgrootte: 3 a 4 leerlingen
Mogelijke onderdelen: vlag, ringen, vuur, atleten, stadion, sportonderdelen, groepen sporters per land met vlag, optreden artiest,
Gebruikte technieken en materialen: allerlei soorten papier, (kleur)potloden, foto als stadionachtergrond.
Aangezien we daarna besloten hebben ons oorspronkelijke idee niet zoals bedacht uit te gaan voeren moet het pva natuurlijk aangepast gaan worden.
(Hieronder de tekst van het PVA)
Plan
van aanpak kunstzinnige oriëntatie
Inleiding
De beeldende vormingsles
Thema: Olympische spelen
Opdracht: maak een animatie over een onderdeel van de
openingsceremonie van de OS.Beeldend probleem: hoe creëer je diepte en beweging in de animatie.
Tijdsplanning:
Groepsgrootte: 3 a 4 leerlingen
Mogelijke onderdelen: vlag, ringen, vuur, atleten, stadion, sportonderdelen, groepen sporters per land met vlag, optreden artiest,
Gebruikte technieken en materialen: allerlei soorten papier, (kleur)potloden, foto als stadionachtergrond.
Abonneren op:
Posts (Atom)